Služby

Istima se specializuje na outsourcing služeb zákaznických center, na programy pro akvizici, rozvoj a retenci zákazníků a na vzdělávací služby.
Naše zaměření je na projekty ve spotřebitelském a SoHo segmentu, v oblastech bankovnictví, marketingu, pojišťovnictví a telekomunikací,
u kterých je kladen velký důraz na vysokou kvalitu zákaznického servisu, výborné zvládání prodejní komunikace se zákazníky a bezchybné
bezpečné zpracování zákaznických dat a dokumentace. Naší silnou stránkou je především systematické školení personálu,
vysoká kvalita zpracování projektů a individuální přístup vůči zákazníkům.
Naším cílem je být pro naše klienty partnerem na vysoké odborné úrovni v jejich oblasti obchodu, který do partnerství přináší specifické znalosti,
zkušenosti a inovace v oblasti zákaznických procesů a řízení zákaznických center.

Výhody prodejního a informativního outsourcingu

Outsourcing má mnoho výhod - snad nejdůležitější je, že práci vykonává proškolený operátor, který má nejen znalosti konkrétního produktu
či služby, ale je odborně vyškolen i v komunikačních dovednostech. Našim klientům tak odpadají časové a finanční náklady, které by byly jinak
spojené se zaučováním vlastních pracovníků. Call centrum umožňuje levně oslovit během krátkého času velké množství lidí, čímž odpadají
náklady na telefon a internet, které by se jinak pojily s výkonem práce.


Outbound (odchozí hovory)

  • Aktivní prodej
  • Domlouvání schůzek
  • Vymáhání pohledávek
  • Zajišťování spokojenosti zákazníků
  • Aktualizace databází
  • Správa pohledávek
  • Uvítací hovory
  • Reaktivizace
  • Back Office

Programy zvyšování hodnoty zákazníků

  • Věrnostní programy
  • Získávání doporučení
  • Navýšení prodeje (up selling)
  • Křížový prodej (cross selling)
  • Tvorba databází
  • Back Office služby




Inbound (příchozí hovory)

  • Zákaznická centra
  • Informační centra
  • Rezervační služby
  • Příjem objednávek
  • Podpora obchodních partnerů
  • Technická podpora – help desk
  • Krizová centra
  • Řešení reklamací
  • Úvodní podpora